شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۳ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۱۳:۳۳

حل مسائل و مشکلات صنایع دریایی نیازمند مدیریت صحیح است

باشگاه خبری فراساحل: مدیر صنایع دریایی مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری: یکی از مشکلات و مسائل این صنعت توجه نمودن به قیمت و زمان تمام شده محصولات است که این مسئله با مدیریت صحیح حل می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، حسن قمشی مدیر صنایع دریایی مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری در حاشیه ضیافت افطاری انجمن مهندسی دریایی ایران در خصوص آینده صنعت دریایی ایران در دورانی که درهای بازارهای جهانی به روی ایران باز شده فضای رشد و توسعه صنایع دریایی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: البته این موضوع بستگی به عملکرد صنایع دریایی دارد و اگر بتواند از این فضا برای جلب نظر متقاضیان و حضور در بازارهای بین المللی استفاده کند افق پیش رو خوب خواهد بود.


قمشی در ادامه افزود: اولین و مهمترین مسئله از مشکلات و مسائل این صنعت مدیریت می‌باشد و دومین مورد توجه نمودن به قیمت و زمان تمام شده محصولات دریایی در ایران می‌باشد که این مسئله با مدیریت صحیح حل می‌شود. وی توجه به بازارهای بینالمللی و حضور جدی در این بازارها را مهم عنوان کرد و گفت: باید از ابزار لازم در این خصوص استفاده گردد، هجدهمین همایش و نمایشگاه صنایع ابزار مناسبی می‌باشد که باید هدف گذاری گردد. حسن قمشی در پایان نقش رسانه‌ها را در فضاسازی به نفع صنعتگران در حوزه دریا بسیار مهم و تاثیر گذار توصیف نمود.



  کد خبر : 1900
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :